Przejdź do stopki

Postępowania zakupowe parafii

Treść

PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. MIKOŁAJA W MIEJSKIEJ GÓRCE ogłasza postępowanie zakupowe na wykonanie zadania: „RENOWACJA ELEWACJI BUDYNKU KOŚCIOŁA PW. ŚW. MIKOŁAJA W MIEJSKIEJ GÓRCE”.

 

 

Zamówienie jest realizowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Szczegóły (przebieg) prowadzonego postępowania dostępne są pod

adresem: http://miejskagorka.archpoznan.pl/

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT !

Nowy termin składania ofert do dnia 30.08.2024 r. do godz. 15:00

Otwarcie ofert: 30.08.2024 r., godz. 15:30

Pliki do pobrania

01.ZAPYTANIE OFERTOWE.doc 192 KB
03.Załącznik nr 2 - Wykaz robót.docx 61.61 KB
05.Załącznik nr 4 - Projekt umowy.doc 160.5 KB
06.Załącznik nr 5- Wizja lokalna.docx 38.19 KB
12. Pozw_starostwo - zał. nr 11.pdf 1129.03 KB