Uchwały 2024 r.
Treść
Uchwała Nr II/5/24
Rady Miejskiej w Miejskiej Górce
z dnia 16 maja 2024 r.
w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce oraz wyboru jej przewodniczącego
Na podstawie art. 18b ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) w związku z § 107 ust. 2 uchwały Nr XXXVI/199/18 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 6 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejska Górka (Dz. U. Województwa Wielkopolskiego z 2018 r., poz. 7131) uchwala się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce w składzie:
1) Łukasz Gil;
2) Justyna Kokocińska;
3) Lucyna Maćkowiak;
4) Waldemar Niedźwiecki;
5) Monika Ratajczak;
6) Monika Szydłowska.
§ 2. Na funkcję Przewodniczącej Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Miejskiej Górce wybiera się Monikę Ratajczak.
§ 3. Zasady i tryb pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji określa Statut Gminy.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Zdzisław Goliński
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 18b ust. 1 stawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609) oraz § 107 ust. 2 uchwały Nr XXXVI/199/18 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 6 września 2018 roku w sprawie Statutu Gminy Miejska Górka (Dz. U. Województwa Wielkopolskiego z 2018 r., poz. 7131) rada gminy powołuje komisję skarg, wniosków i petycji oraz wybiera przewodniczącego komisji.
W związku z powyższym, podjęcie uchwały uznaje się za zasadne.