Zarządzenia Burmistrza 2024 rok
Treść
Zarządzenie Nr 14/2024
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 22 lipca 2024 r.
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycielki Pani Emilii Anny Lisieckiej ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.
Na podstawie art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 oraz z 2022 r. poz. 935, 1116,1700) w związku art.10 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz.1730) oraz § 10 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 2200) zarządzam:
§ 1. Powołuję komisję egzaminacyjną dla nauczycielki Pani Emilii Anny Lisieckiej ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w składzie:
1. Przewodnicząca - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - Pani Maria Antkowiak.
2. Przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny - Pani Ewa Marczyńska-Siepka.
3. Dyrektor Przedszkola w Miejskiej Górce - Pani Mirella Drabik.
4. Ekspert MEN - Pani Renata Skowronek.
5. Ekspert MEN - Pani Grażyna Pierzchała.
§ 2. 1. Na podstawie art.9b ust.1 pkt 2 w związku z art. 9g ust.2 ustawy z dnia26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 oraz z 2022 r. poz.935,1116,1700) osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.
2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.
3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.
4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:
1) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,
2) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
/-/ Karol Skrzypczak