Zarządzenia Burmistrza 2024 rok

Treść

Zarządzenie Nr 14/2024
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 22 lipca 2024 r.

w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycielki Pani Emilii Anny Lisieckiej ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.

        Na podstawie art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 oraz z 2022 r. poz. 935, 1116,1700) w związku art.10 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2022 r. poz.1730) oraz § 10 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 2200) zarządzam:

§ 1. Powołuję komisję egzaminacyjną dla nauczycielki Pani Emilii Anny Lisieckiej ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w składzie:

1. Przewodnicząca - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - Pani Maria Antkowiak.

2. Przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny - Pani Ewa Marczyńska-Siepka.

3. Dyrektor Przedszkola w Miejskiej Górce - Pani Mirella Drabik.

4. Ekspert MEN - Pani Renata Skowronek.

5. Ekspert MEN - Pani Grażyna Pierzchała.

§ 2. 1. Na podstawie art.9b ust.1 pkt 2 w związku z art. 9g ust.2 ustawy z dnia26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 1762 oraz z 2022 r. poz.935,1116,1700) osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.

3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.

4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:

1) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,

2) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz


/-/ Karol Skrzypczak