Zarządzenie Burmistrza 2025 rok
Treść
Zarządzenie Nr 57/2025
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 6 lutego 2025 r.
w sprawie odwołania członka Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Miejska Górka oraz zmiany zarządzenia w sprawie powołania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Miejska Górka
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 9a ust. 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1673) oraz Uchwała Nr LVII/324/23 Rady Miejskiej w Miejskiej Górce z dnia 25 lipca 2023 roku w sprawie trybu i sposób powoływania oraz odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego, zarządza się, co następuje:
§ 1. Odwołuję ze składu członka Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Miejska Górka Pana Damiana Huchraka – na jego pisemny wniosek.
§ 2. W zarządzeniu Nr 353/2023 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 15 września 2023 r. w sprawie powołania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Miejska Górka wprowadza się zmianę polegającą na tym, że w § 1pkt 6 skreśla się wyraz „Damian Huchrak – przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji w Rawiczu”.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
/-/ Karol Skrzypczak