Przejdź do stopki

Zarządzenia Burmistrza 2024 rok

Treść

Zarządzenie Nr 36/2024
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 10 grudnia 2024 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z poźn. zm.) oraz §4 Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce (Zarządzenie Nr 45/2018 Burmistrza Miejskiej Górki z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Komisję Konkursową w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce w składzie:

1) Joanna Pląskowska - Przewodnicząca Komisji;

2) Natalia Wawrzyniak - Zastępca Przewodniczącej;

3) Aldona Rybakowska - Członek Komisji.

§ 2. Komisja Konkursowa ulega rozwiązaniu po zakończeniu prac związanych z przeprowadzeniem naboru i zatwierdzeniem protokołu z przeprowadzonego naboru.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz


/-/Karol Skrzypczak

 

Pliki do pobrania

Zarządzenie Nr 36/2024 206.7 KB