Zarządzenia Burmistrza 2024 rok

Treść

Zarządzenie Nr 35/2024
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 25 listopada 2024 r.

w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycielki Pani Karoliny Elżbiety Radoła ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2024 r. poz. 986 ) oraz § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 06 września 2022 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli  (Dz.U. z 2022 r. poz. 1914) zarządzam:

§ 1. Powołuję komisję egzaminacyjną dla nauczycielki Pani Karoliny Elżbiety Radoła ubiegającej
się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w składzie:

1. Przewodnicząca- przedstawiciel organu prowadzącego szkołę       -Pani Maria Antkowiak

2. Przedstawiciel organu sprawującego  nadzór pedagogiczny             - Pani Ewa Marczyńska-Siepka

3. Dyrektor Szkoły Podstawowej  w Sobiałkowie                             - Pan Krzysztof Jóźwik

4. Ekspert MEN                                                                             - Pani Sławomira Maria Skrzypczak

5. Ekspert MEN                                                                             - Pani Grażyna Pierzchała

§ 2. 1. Na podstawie art.9b ust.1 pkt 5 w związku z art. 9g ust.2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela ( Dz.U. z 2024 r. poz. 986 ) osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.

3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.

4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:

1) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,

2) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia
ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.

Burmistrz


/-/ Karol Skrzypczak