Zarządzenia Burmistrza 2024 rok
Treść
Zarządzenie Nr 7/2024
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 21 czerwca 2024 r.
w sprawie powołania komisji konkursowej celem przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Konarach oraz wyznaczenia przewodniczącego komisji konkursowej
Na podstawie art. 63 ust. 14, 15 i 17 w związku z art. 29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737 ) oraz § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1428) zarządzam :
§ 1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Konarach powołuje komisję konkursową w składzie:
- przedstawiciele organu prowadzącego szkołę:
1. Pani Monika Szydłowska - przewodnicząca komisji konkursowej,
2. Pani Urszula Dupiczak
3. Pan Andrzej Ratajski
- przedstawiciele organu nadzoru pedagogicznego:
1. Pani Grażyna Gabriela Kuźmińska– starszy wizytator
2. Pani Ewa Marczyńska - Siepka - wizytator
3. Pan Jerzy Luftmann – wizytator
- przedstawiciel Rady Pedagogicznej:
1. Pani Anna Kołodziej
2. Pani Justyna Poleszak
- przedstawiciele Rady Rodziców:
1. Pani Anna Sobasik
2. Pani Ilona Przybecka
- przedstawiciele organizacji związkowych reprezentatywnych w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego, obejmujących swoim zakresem działania szkołę, w której konkurs się odbywa:
1. Pan Adam Basty – ZNP Oddział w Miejskiej Górce
§ 2. 1. Na podstawie art. 63 ust. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 737 ) osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji konkursowej.
2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.
3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.
4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:
a) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,
b) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia
ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.
§ 3. Tryb oraz zasady pracy komisji konkursowej określają przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej ( t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1428 )
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz
/-/ Karol Skrzypczak