Zarządzenia Burmistrza 2023 rok

Treść

Zarządzenie Nr 321/2023
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 19 lipca 2023 r.

w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycielki Pani Anny Marii Furmankiewicz ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 984) w związku art. 10 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1730) oraz § 10 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 2200) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję egzaminacyjną dla nauczycielki Pani Anny Marii Furmankiewicz ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w składzie:

1) Przewodnicząca - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - Pani Maria Antkowiak;

2) Przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny - Pani Grażyna Gabriela Kuźmińska;

3) Dyrektor Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce - Pani Jolanta Teresa Hryniowska;

4) Ekspert MEN - Pan Mikołaj Kulczak;

5) Ekspert MEN - Pan Waldemar Swornowski.

§ 2. 1. Na podstawie art. 9b ust. 1 pkt 2 w związku z art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.

3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.

4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:

1) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp;

2) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz


/-/ Karol Skrzypczak