Zarządzenia Burmistrza 2022 rok

Treść

Zarządzenie Nr 239/2022
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 27 maja 2022 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej celem przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce oraz wyznaczenia przewodniczącego komisji konkursowej

Na podstawie art. 63 ust. 14, 15 i 17 w związku z art. 29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn.zm.) oraz § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587) Burmistrz Miejskiej Górki  zarządza, co następuje:

§ 1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce powołuje komisję konkursową w składzie:

przedstawiciele organu prowadzącego szkołę:

1. Pani Maria Antkowiak - przewodnicząca komisji konkursowej,                    

2. Pani Joanna Pląskowska

3. Pani Sylwia Szewczyk

przedstawiciele organu nadzoru pedagogicznego:

1. Pan Leszek Jan Szczepaniak - starszy wizytator

2. Pani Sławomira Głowacz - wizytator

3. Pan Jerzy Luftmann - wizytator

przedstawiciel Rady Pedagogicznej:

1. Pani Bożena Gubańska

2. Pani Anna Barteczka

przedstawiciele Rady Rodziców:

1. Pan Dawid Górski

2. Pani Karolina Poprawa

przedstawiciele organizacji związkowych reprezentatywnych w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego, obejmujących swoim zakresem działania szkołę, w której konkurs się odbywa:

1. Pan Krzysztof Synoracki – ZNP Oddział w Miejskiej Górce.

§ 2. 1. Na podstawie art. 63 ust. 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn.zm.) osoby wymienione w paragrafie1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji konkursowej.

2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.

3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.

4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:

a) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,

b) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.

§ 3. Tryb oraz zasady pracy komisji konkursowej określają przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej ( Dz.U. z 2021 r., poz. 1428)

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz


/-/ Karol Skrzypczak