Zarządzenia Burmistrza 2021 rok

Treść

Zarządzenie Nr 159/2021
Burmistrza Miejskiej Górki

z dnia 23 lipca 2021 r.

w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycielki Pani Anny Możejko ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9g ust. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2215) w związku z § 10 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 2200 z późn. zm.) Burmistrz Miejskiej Górki zarządza, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję egzaminacyjną dla nauczycielki Pani Anny Możejko ubiegającej się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w składzie:

1. Przewodnicząca- przedstawiciel organu  prowadzącego szkołę - Pani Maria Antkowiak.

2. Przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny - Pani Grażyna Gabriela Kuźmińska.

3. Dyrektor Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Miejskiej Górce - Pani Jolanta Hryniowska.

4. Ekspert MEN - Pani Alicja Maria Jerszyńska.

5. Ekspert MEN - Pani Grażyna Pierzchała.

6. Przedstawiciel NSZZ ”SOLIDARNOŚĆ” Międzyzakładowa Organizacja Związkowa Oświaty i Szkolnictwa Wyższego - Pani Ewa Andrzejewska.

§ 2. 1. Na podstawie art.9b ust.1 pkt.2 w związku z art. 9g ust.2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta Nauczyciela osoby wymienione w paragrafie 1 niniejszego zarządzenia upoważnione są do przetwarzania danych osobowych w zbiorze danych – z zakresu obsługi administracyjno-organizacyjnej oświaty w Centrum Usług Wspólnych w związku z wykonywaniem zadań członka komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego.

2. Zakres upoważnienia: wgląd do dokumentacji.

3. Upoważnienie obowiązuje do czasu zakończenia prac komisji egzaminacyjnej.

4. Wymienione w niniejszym zarządzeniu osoby są zobowiązane do:

1) zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których uzyskały dostęp,

2) ochrony danych osobowych przed dostępem osób postronnych i nieupoważnionych, zabezpieczenia ich przed zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

5. Postępowanie sprzeczne z powyższymi zobowiązaniami jest naruszeniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i powoduje odpowiedzialność cywilną i karną.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz


/-/ Karol Skrzypczak