Obwieszczenia ochrona środowiska
Treść
Obwieszczenie Nr 62/2025
Burmistrza Miejskiej Górki
z dnia 14 lipca 2025 r.
w sprawie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce ewidencyjnej nr 713/2 obręb Karolinki, gmina Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie
Na podstawie art. 61 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2024 poz. 572), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)
zawiadamia strony, że:
1. z wniosku Elawan Energy 25 Sp. z o.o. ul. Branickiego 15, 02-972 Warszawa reprezentowaną przez Pełnomocnika Aleksandra Knoll zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce ewidencyjnej nr 713/2 obręb Karolinki, gmina Miejska Górka, powiat rawicki, województwo wielkopolskie
2. na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. - Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.), Urząd Miejski w Miejskiej Górce wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Rawiczu oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o wydanie opinii w sprawie stwierdzenia (lub nie) obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiego obowiązku, o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia.
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce w godzinach urzędowania, osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie, a także za pomocą poczty elektronicznej na adres urzad@miejska-gorka.pl
Pouczenie
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 572), w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
z up. Burmistrza
Naczelnik Wydziału Komunalnego
/-/ Jacek Stróżyk