2023 r.
Treść
BURMISTRZ MIEJSKIEJ GÓRKI
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w
Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33
63-910 Miejska Górka
Inspektor ds. inwestycji
w wymiarze pełen etat
I Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe.
II Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
Wiedza zawodowa:
- Znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym;
- prawo zamówień publicznych;
- o finansach publicznych;
- kodeks cywilny;
- kodeks postępowania administracyjnego;
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Doświadczenie zawodowe:
1. Przynajmniej 3 – letni staż pracy w administracji publicznej, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.
Umiejętności praktyczne:
- Obsługa komputera i programów komputerowych, w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
Predyspozycje osobowościowe:
- Odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu.
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Duże zaangażowanie w pracę, samodzielność przy wykonywaniu zadań, samodyscyplina, kreatywność.
- Wysoka kultura osobista.
III Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie zamówień publicznych, w tym:
- przygotowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
- przygotowanie ogłoszeń wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
- odpowiedzi na zapytana wykonawców,
- odpowiedzi na odwołania wykonawców,
- sporządzanie dokumentacji z postępowania,
- pełnienie funkcji członka Komisji Przetargowej,
- sporządzanie protokołu wraz z załącznikami z przeprowadzonego postępowania,
- sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
- przygotowywanie zapytań ofertowych w ramach zakresu czynności wydziału (procedura wewnętrzna poniżej progu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych),
- przygotowanie projektów umów,
- prowadzenie procedur związanych z wadium oraz zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
- Pozyskiwanie środków finansowych na inwestycje gminne, w tym:
- opracowywanie wniosków wraz z załącznikami o dofinansowanie za środków z Unii Europejskiej oraz funduszy krajowych,
- monitorowanie zmian w programach unijnych i rządowych funduszach,
- sporządzanie i aktualizacja Planów Rozwoju (Odnowy) Miejscowości,
- koordynowanie prac z wykonawcą Studium Wykonalności,
- rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków spoza budżetu gminy,
- Zadania związane z Planem Gospodarki Niskoemisyjnej, w tym:
- wdrażanie i monitorowanie realizacji założonych w PGN celów operacyjnych oraz działań,
- prowadzenia i aktualizacja bazy emisji CO2 dla Gminy Miejska Górka.
IV Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce. Pomieszczenie znajduje się na pierwszym piętrze w budynku bez windy.
Zatrudnienie na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy od 1 września 2023 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest mniejszy niż 6%.
V Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
- CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (brak udokumentowania wykształcenia wyklucza udział w dalszej procedurze naboru).
- Oświadczenia:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z art. 12. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE.L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).;
- Kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy specjalistyczne, itp.
VI Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 3 sierpnia 2023 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Miejskiej Górce – nie otwierać”
- osobiście w godzinach pracy urzędu, w sekretariacie, pok. nr 23,
- listownie na adres: Urząd Miejski w Miejskiej Górce, ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego). Oferty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
VII Informacje dodatkowe
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi 4 sierpnia 2023 r.
- Wszystkie dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. W przypadku, gdy dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymagane jest złożenie uwierzytelnionych tłumaczeń na język polski.
- Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest prowadzona dwuetapowo i obejmuje:
- 1 etap - kwalifikacja formalna:
- badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełniania wymagań formalnych,
- 2 etap - kwalifikacja merytoryczna:
- dla osób spełniających wymogi formalne egzamin pisemny;
- dla osób, które zdobyły 60% punktów na egzaminie pisemnym rozmowa kwalifikacyjna.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do 2 etapu naboru, a o terminie egzaminu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
- Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy Miejska Górka: www.miejska-gorka.pl.
- Szczegółowych informacji udziela Joanna Pląskowska Sekretarz Gminy,
tel. 65 322 49 73.